Galeria zdjęć
Zapraszmy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Rodzinna wycieczka rowerowa STOCZEK K/ WĘGROWA - MIEDNIK - MIEDZNA 31.08.2014 r.

Data: 2014-08-31

Na zakończenie wakacji, postanowiliśmy urządzić kolejną już rodzinną wycieczkę rowerową tym razem  odwiedzając kolejno miejscowości w okolicy Węgrowa tj. Stoczek, Miednik  i cel nasze wycieczki Miedznę.  Wszyscy uczestnicy wycieczki spisali się na medal, wspólnie z towarzyszącymi nam dziećmi, pokonaliśmy roweram ponad 31 kilometrów. Większość trasy przebiegała lasami i urokliwymi łąkami w okolicach Węgrowa.  Podziwialiśmy między innymi: uroczy rezerwat przyrody "Moczydło", przejechaliśmy  fragmentem  ścieżki przyrodniczej "Jeziorka Kałęczyńskie", odwiedziliśmy   słynne w regionie  Sanktuarium Matki Bożej Pocieszycielki Strapionych w Miedznie, w którym znajduje się obraz Matki Bożej Miedzeńskiej, namalowany prawdopodobnie w XVI lub XVII wieku.  Niewątpliwą atrakcją wycieczki były także grzyby, których poszukiwaliśmy w trakcie postojów.  Jak na każdej wycieczce, dzień zakończyliśmy wieczornym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek. Przy okazji chcielibyśmy serdecznie podziękować sympatycznemu leśniczemu z leśnictwa Miednik   p. Tomaszowi Chmurze i jego przemiłej małżonce pani Marzence, którzy  udostępnili nam miejsce i drewno  na ognisko. Mamy nadzieję, że będzie okazja się zrewanżować i jeszcze wspólnie spędzić nie jeden wieczór. zobacz zdjęcia

Rodzinna wycieczka rowerowa LORETTO-KAMIEŃCZYK-BRAŃSZCZYK 06.07.2014

Data: 17.07.2014

W dniu 06 lipca 2014 r. w niedzielę zorganizowaliśmy wspólnie rodzinny wyjazd rowerowy, by  z rodzinami i przyjaciółmi podziwiać uroki terenów nadbużańskich w okolicy miejscowości Kamieńczyk i Brańszczyk. Wycieczka udała się znakomicie. Podczas  tego dnia zwiedziliśmy m.in. Sanktuarium Matki Bożej Loretańskiej w Loretto, gdzie wzięliśmy udział we Mszy Świętej. Ponadto zwiedziliśmy również znane w regionie Muzeum Etnograficzno-Historyczne  w Kamieńczyku, przy okazji pozdrawiamy jego pomysłodawcę, założyciela  i prowadzącego p. Henryka Słowikowskiego. Na koniec po dniu pełnym wrażeń, spędziliśmy niezapomniane chwile, piekąc wspólnie kiełbaski nad ogniskiem, dzięki wielkiej uprzejmości Państwa Zofii i Czesława  Hodór z Koszelanki, którzy poświęcili swój czas i udostępnili nam miejsce na zorganizowanie ogniska, za co wszyscy uczestnicy wycieczki  bardzo dziękują I przy okazji gorąco pozdrawiają. zobacz zdjęcia

Szkolenie techniczne w fabryce CHEREAU we Francji 01.07-05.07.2014

Data: 2014-07-11

Firma Truck Servis Adam Kamiński jest  autoryzowanym przedstawicielem serwisowym  w Polsce  firmy  CHEREAU Francja   (producenta   naczep, przyczep i zabudów chłodniczych) Dzięki  szkoleniom technicznym, dostępie do oryginalnej technologii napraw i części zamiennych, nasza firma wykonuje  naprawy uszkodzonych zabudów chłodniczych zgodnie z wytycznymi producenta.   Przedstawiam w powyższej galerii, kilka zdjęć  z ostatniego szkolenia technicznego odbytego  przez pracownika TRUCK SERVIS  w fabryce CHEREAU we Francji w dniach 01.07-05.07.2014. zobacz zdjęcia

123

Odwiedź nasz sklep internetowy z częściami do pojazdów ciężarowych

Strona główna O firmie Autoryzacje Usługi Szkolenia Aktualności Sklep internetowy Kontakt